Monday, November 6, 2017

3. අළුත් ගෙදර විස්තර

ඔන්න පහුවදාට එලිවුනා. ටිකිරි උදේ පාන්දරම නැගිට්ටා. 
ටිකිරි කවිඳුටත් කතා කලා. 
කවිඳු... කවිඳු....” 
කවිඳු තාම නිදි. ඒ ගමන ටිකිරි කුස්සියට ගිහින් කවිඳුට තේ එකක් හදාගෙන ආවා. ටිකිරි කවිදුගේ ඇගට වතුර ටිකක් ඉස්සා. ඒ ගමන කවිඳු නැගිට්ටා. තේ එකට සීනි වැඩියි. ඒ ගමන කවිදු ටිකිරී... මේකට සීනි වැඩියි.. මට අළුත් එකක් හදාගෙන එන්නකියලා අණ දුන්නා. ඒ ගමන ටිකිරි අනේ මේ.. කවිදු කට වහගෙන ඉන්නවද... මට බෑ ඔයහැටි තේ හදන්නකියලා කිව්වා. ඒ වුනාට කවිදු පව් හින්දා ආයෙ කුස්සියට ගිහින් තව තේකක් හැදුවා. මොනව උනත් ටිකිරි කවිඳුට ආදරෙයි. හදලා කවිදුට ගිහින් දුන්නා. කවිඳු ඒක බිව්වා. ඒ තේ එක නං හොඳයි. කවිඳු කිව්වා ටිකිරි මේ කෝප්පෙ ගිහින් තියනවද.. මට පරක්කු වෙනවාකිව්වා. ටිකිරි ඇයි කවිඳු ඔයාට ඔච්චර පරක්කු වෙන්නෙකියලා ඇහුවා. කවිඳු කිව්වා අනේ ටිකිරි... පේන්නැද්ද.. ඔරලෝසුව දිහා බලන්න... මට වැඩට යන්න පරක්කු වෙනවාකියලා.

කවිඳු ගිහින් මූණ හෝදගෙන ගෙට ආවා. ඇඟ පිහගෙන ඇඳුම් දාගත්තා. කවිඳු දැන් ලෑස්ති වෙලා ඉවරයි. කවිඳු පොත් එකත් ලෑස්ති කරගත්තා. කවිඳු සපත්තු දෙකත් දාගෙන ගෙදරින් එලියට ගියා. කවිඳු ස්කූටියට නැගලා ස්ටාර්ට් කරගත්තා. ටිකිරිට බායි කියලා කවිඳු ගියා. ටිකිරිත් කවිඳුට බායි කිව්වා.

කවිඳු ගියාට පස්සේ ගෙදර අය ටිකිරිට එක එක වැඩ කිව්වා. අනේ ටිකිරි අතෙන්ට ගිහින් කරපිංචා අතු තුනක් දෙකක් කඩාගෙන එන්න....තව එක්කෙනකේ කිව්වා අනේ ටිකිරි මට රම්පේ අත්තක් කඩාගෙන එන්නකියලා. අනේ ටිකිරි මේ වළඳ හෝදං එන්න....දැන් ටිකිරිට වැඩ කරලා මහන්සියි. ටිකිරි කිව්වා අනේ මේ මට නං දැං වැඩකරන්න බෑ.. මං යනවා ටිකක් නිදාගන්නකියලා. ගෙදර අය කිව්වා හා හා ඔයා නිදාගන්න ඔයාට මහන්සිනංකියලා.

ඔන්න දැං ඉර බැහැගෙන යනවා. එතකොට කවිඳු ආවා. කවිඳු කුස්සියට ගිහින් ටිකිරිව හෙව්වා. ගෙදර කට්ටිය කිව්වා කවිඳු.. කවිඳු.... ටිකිරි නිදිකියලා. කවිඳු කාමරේට ගියා. ටිකිරි හොදටම ගොරව ගොරවා නිදි. කවිඳු කාමරෙට ගිහින් ටිකිරී....කියලා කතාකලා. 

ටිකිරි උඩ ගිහින් බිම වැටිලා ඇහැරුනා. කවිඳු ඇහුවා ටිකිරි මොකද ඔයා මේ දහවලේ නිදි?” කියලා. ටිකිරි කිව්වා... අනේ කවිඳු මට මහන්සියක් ආවා . ඒකයි මං නිදාගත්තේකියලා. ඊට පස්සේ කවිඳු කිව්වා. හා හා.... අපරාදේ මං ඔයාගේ නින්දට බාධාවක් දුන්නේකියලා. ටිකිරි කිව්වා.... ඒකට කමක් නෑ කවිඳු.. මගේ මහන්සිය නැතිවුනා. මොකද්ද මගෙන් කෙරෙන්න ඕනේ?” කියලා. කවිඳු කිව්වා අනේ ටිකිරි මගේ බෑග් එක ස්කූටියේ තියෙනවා. ඒක ගේන්නකියලා. ටිකිරි බෑග් එක ගෙනාවා.


ඊට පස්සේ ටිකිරි ඔයා ගියාට පස්සේ මට වැඩ ගොඩාක් තිබ්බා කවිඳු...කියලා සේරම විස්තරේ කිව්වා. ටිකිරි කිව්වා.... මට එක්කෙනෙක් එක වැඩක් කිව්වා.... මං ඒකත් කලා.... එතකොට තව කෙනෙක් තව වැඩක් කිව්වා.... මං ඒකත් කලා.... එතකොට තව වැඩක් කිව්වා...කියලා. කවිදුට ඒක හිතට දැනිලා තරහා ගියා. කවිදු කිව්වා ඉන්න මං ගෙදර අයට කියන්නං ඔයාට වැඩ කියන්න එපා කියලා..කිව්වා. 

ඔන්න දැන් කවිදුට හොදටම පිපිරෙන තරහා ගිහින්. කුස්සියට ගිහින් කට්ටියටම බැන්නා. ඇයි මගේ බිරිදට ඔයාලා ඔහොම වැඩ කියන්නේ?.. මගේ බිරිදට ආයෙ වැඩ කියන්න එපා....කිව්වා. කුස්සියේ අය කිව්වා. අනේ මේ කවිදු... ඔයාගේ බිරිඳ කියලා අපි මොනවා කරන්නද? ගෙදර වැඩ කට්ටියම කරන්න ඕනෙනේකියලා. ඒක ටිකිරිට ඇහිලා ටිකිරි කිව්වා.... කමක් නෑ කවිඳු. නෑදෑයෝ කියන දේත් ඇත්ත. අපි හැමෝම ගෙදර වැඩ කරන්න ඕනෙනේ...කියලා. කවිදු කිව්වා හා.. හා.. ටිකිරි.... ඔයා එහෙම කියනවනං මං පිලිගන්නංකියලා.

ඊළඟ කොටසට....

4 comments:

  1. කතා තුනම එක දිගට කියෙව්වා

    ReplyDelete
  2. කතා තුනම එක දිගට කියෙව්වා/2

    ReplyDelete
  3. එකදිගටම කියෙව්වා ඈ ����

    ReplyDelete
  4. තාත්තාව නිරීක්ෂණය කරනවා මේ දුව.
    “හා.. හා.. ටිකිරි.... ඔයා එහෙම කියනවනං මං පිලිගන්නං”

    ReplyDelete